PPB.6721.2.6.2021
Nisko, dnia 23.04.2021r.
O B W I E S Z C Z E N I E
Burmistrza Gminy i Miasta Nisko
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego w rejonie cmentarza w Zarzeczu gm.Nisko
Na podstawie art.17 pkt 1, art.17a ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 293 z poźn. zm.) oraz art. 39 i art. 54 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( t.j. Dz. U. z 2021r poz. 241) zawiadamiam:
1. o podjęciu przez Radę Miejską w Nisku Uchwały NR XXXII/273/2021 z dnia 17 marca 2021r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie cmentarza w Zarzeczu obejmującego teren o powierzchni ok.8,0 ha z przeznaczeniem pod poszerzenie cmentarza parafialnego wraz ze strefami ochronnymi
2. że, z uchwałą i załącznikiem graficznym do uchwały, o której mowa w pkt 1 oraz z dokumentami niezbędnymi do podjęcia tej uchwały wynikającymi z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przepisów odrębnych można się zapoznać w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Nisku (37-400 Nisko, Pl. Wolności 14) w Referacie Planowania Przestrzennego i Budownictwa (pokój nr 23, I piętro) w godzinach pracy;
3. że, zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego planu miejscowego;
Wnioski należy kierować do Burmistrza Gminy i Miasta Nisko na adres Urząd Gminy i Miasta w Nisku, 37-400 Nisko, Pl. Wolności 14 w terminie do dnia 21 maja 2021r.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy (numer ewidencyjny działki i jej położenie).
Wnioski mogą być wnoszone: w formie pisemnej na adres jw. albo ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: e-mail: ppb@nisko.pl, fax: 15 8415 630 albo za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Miasta na platformie ePUAP.
4. że, organem właściwym do rozpatrzenia wniosków, o których mowa w pkt.3 jest Burmistrz Gminy i Miasta Nisko. Wnioski będą rozpatrywane na etapie sporządzania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Dodatkowe informacje na temat sporządzanego planu można uzyskać pod nr telefonu (15) 8 415 644, 8 415 645.
Burmistrz Gminy i Miasta Nisko
mgr inż Waldemar Ślusarczyk
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z procedurą planistyczną sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (ogólne rozporządzenie o danych osobowych) – RODO (Dz. U. UE L 119, s. 1 ze zm.) informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta Nisko z siedzibą w Nisku, Pl. Wolności 14, 37-400 Nisko. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Gminy i Miasta w Nisku, z którym może się Pani/Pan kontaktować w zakresie przetwarzania danych osobowych pod adresem email: iod@nisko.pl. lub listownie na adres Urzędu Gminy i Miasta w Nisku.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i związaną z tym procedurą planistyczną, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, wynikający z art. 17 I 17a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane:
a) organom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa;
b) podmiotom, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych.
5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu a następnie zgodnie z obowiązującą Instrukcją kancelaryjną oraz przepisami o archiwizacji dokumentów 25 lat od roku następnego po zakończeniu sprawy, a następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego, gdzie będą przechowywane wieczyście.
6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo: do uzyskania kopii tych danych, prawo do ich sprostowania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych naruszałoby przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
8. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencją niepodania danych będzie pozostawienie sprawy bez rozpoznania.
9. W przypadku żądania informacji o źródle danych (art. 15 ust. 1 lit. g RODO), prawo to podlega ograniczeniu, jeżeli wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane pozyskano – art. 8a ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina i Miasto Nisko