Komunikaty

Ogłoszenie o przystąpieniu do sporządzenia MPZP w rejonie cmentarza w Nisku

PPB.6721.1.6.2021

Nisko, dnia 23.04.2021r.

 O B W I E S Z C Z E N I E

Burmistrza Gminy i Miasta Nisko

o przystąpieniu do  sporządzenia  miejscowego planu

zagospodarowania przestrzennego w rejonie cmentarza w Nisku gm.Nisko

 

Na podstawie art.17 pkt 1, art.17a ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 293 z poźn. zm.) oraz art. 39 i art. 54 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( t.j. Dz. U. z 2021r poz. 241) zawiadamiam:

1.         o podjęciu przez Radę Miejską w Nisku Uchwały NR XXXII/272/2021 z dnia 17 marca 2021r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie cmentarza w Nisku obejmującego teren o powierzchni ok.18,5 ha z przeznaczeniem pod poszerzenie cmentarza komunalnego wraz ze strefami ochronnymi

2.         że, z uchwałą i załącznikiem graficznym do uchwały, o której mowa w pkt 1 oraz z dokumentami niezbędnymi do podjęcia tej uchwały wynikającymi z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przepisów odrębnych można się zapoznać w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Nisku (37-400 Nisko, Pl. Wolności 14) w Referacie Planowania Przestrzennego i Budownictwa (pokój nr 23, I piętro) w godzinach pracy;

3.         że, zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego planu miejscowego;

Wnioski należy kierować do Burmistrza Gminy i Miasta Nisko na adres Urząd Gminy i Miasta w Nisku, 37-400 Nisko, Pl. Wolności 14  w terminie do dnia 21 maja 2021r.

Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy (numer ewidencyjny działki i jej położenie).

Wnioski mogą być wnoszone: w formie pisemnej na adres jw. albo ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres:  e-mail: ppb@nisko.pl,  fax: 15  8415 630 albo za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Miasta na platformie ePUAP.

4.         że, organem właściwym do rozpatrzenia wniosków, o których mowa w pkt.3 jest Burmistrz Gminy i Miasta Nisko. Wnioski będą rozpatrywane na etapie sporządzania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Dodatkowe informacje na temat sporządzanego planu można uzyskać pod nr telefonu (15) 8 415 644,  8 415 645.

Burmistrz Gminy i Miasta Nisko

mgr inż Waldemar Ślusarczyk 

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z procedurą planistyczną sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (ogólne rozporządzenie o danych osobowych) – RODO (Dz. U. UE L 119, s. 1 ze zm.) informuję, że:

1.  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta Nisko z siedzibą w Nisku, Pl. Wolności 14, 37-400 Nisko. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Gminy i Miasta w Nisku, z którym może się Pani/Pan kontaktować w zakresie przetwarzania danych osobowych pod adresem email: iod@nisko.pl. lub listownie na adres Urzędu Gminy i Miasta w Nisku.

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i związaną z tym procedurą planistyczną, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, wynikający z art. 17 I 17a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane:

a) organom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa;

 b) podmiotom, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych.

5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu a następnie zgodnie z obowiązującą Instrukcją kancelaryjną oraz przepisami o archiwizacji dokumentów 25 lat od roku następnego po zakończeniu sprawy, a następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego, gdzie będą przechowywane wieczyście.

6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo: do uzyskania kopii tych danych, prawo do ich sprostowania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych.

7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych naruszałoby przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

8. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencją niepodania danych będzie pozostawienie sprawy bez rozpoznania.

9. W przypadku żądania informacji o źródle danych (art. 15 ust. 1 lit. g RODO), prawo to podlega ograniczeniu, jeżeli wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane pozyskano – art. 8a ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

10.  Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 23.04.2021
Dokument wytworzony przez: Referat Planowania Przestrzennego i Budownictwa
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Monika Biało Gajda
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 kwietnia 2021 10:31
Dokument wprowadzony do BIP przez: Monika Biało-Gajda
Ilość wyświetleń: 696
07 czerwca 2021 09:54 (Andrzej Ortylewski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
07 czerwca 2021 09:33 (Andrzej Ortylewski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 kwietnia 2021 13:39 (Monika Biało-Gajda) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)