OSK.6220.8.2023
Obwieszczenie
Burmistrza Gminy i Miasta Nisko
Działając w oparciu o art. 7 do art. 11 zgodnie z art. 81 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2023 r., poz. 775 ze zm.) zawiadamiam, że został zebrany materiał dowodowy, zmierzający do zakończenia postępowania administracyjnego i wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie elektrowni fotowoltaicznej o mocy ok 2 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz stacją transformatorowo rozdzielczą średniego napięcia, na części działek nr ewid. 1013/3, 1013/6, 1013/9, 1013/12, 1013/14, 1013/11, 1014, 1015/2, 1032/64, 1031/3 obręb Nisko, gm. Nisko, m.in. na zrekultywowanym składowisku odpadów”.
Inwestor: Gmina i Miasto Nisko.
Pełnomocnik Inwestora – Pan Rafał Kurowski, 03 – 289 Warszawa.
W związku z powyższym, w terminie 7 dni od daty podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia, strony postępowania, mogą wypowiedzieć się co do zebranych dowodów dotyczących ww. sprawy, wnieść ewentualne uwagi i wnioski dotyczące planowanej inwestycji oraz zapoznać się z opinią Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Rzeszowie, opinią Dyrektora Zarządu Zlewni w Stalowej Woli oraz opinią Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nisku.
Całość dokumentów, zgromadzonych w przedmiotowej sprawie, znajduje się w Urzędzie Gminy i Miasta w Nisku (siedziba Urzędu: Nisko, Pl. Wolności 14) w Referacie Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej (pokój nr 7) i jest dostępna w dniach pracy Urzędu.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy i Miasta w Nisku, w miejscu realizacji inwestycji oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej ww. Urzędu.
Zastępca Burmistrza Gminy i Miasta Nisko
mgr Zbigniew Kotuła
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina i Miasto Nisko