Nisko, dn. 02.08.2023 r.
OSK.6220.14.2022
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA GMINY I MIASTA NISKO
Na podstawie art. 33 ust 1 w związku z art. 79 ust 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2023 poz. 775 ze zm.), informuję o rozpoczęciu procedury udziału społeczeństwa w postępowaniu administracyjnym w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie stacji paliw wraz z infrastrukturą towarzyszącą zlokalizowanej na granicy miejscowości Wolina na działkach nr ewid. 466/8, 466/12 Gmina Nisko) i miejscowości Przędzel na działkach nr ewid. 346/2, 345/2 (Gmina Rudnik nad Sanem)”.
Postępowanie zostało wszczęte na wniosek Inwestora: BP Europa SE Oddział w Polsce.
Organem administracji właściwym do wydania ww. decyzji jest Burmistrz Gminy i Miasta Nisko po zasięgnięciu opinii Burmistrza Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem, zgodnie z art. 75 ust. 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1049 ze zm.). Organem właściwym do wydania opinii/uzgodnienia w sprawie przedmiotowego przedsięwzięcia jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Rzeszowie, Dyrektor Zarządu Zlewni w Stalowej Woli Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Nisku.
Na podstawie art. 33 ww. ustawy organ właściwy do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zapewnia możliwość udziału społeczeństwa w postępowaniu, w ramach którego sporządzony jest raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko. Udział ten przysługuje „każdemu”. Informuję, iż dane o wniosku, Raporcie o oddziaływaniu na środowisko zostały umieszczone w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informację o środowisku i jego ochronie.
Ponadto wszyscy zainteresowani w terminie 30 dni od daty ogłoszenia niniejszego obwieszczenia tj. od dnia 03.08.2023 r. do dnia 04.09.2023 r. mogą zapoznać się z wnioskiem, z ostatecznie uzupełnionym Raportem oraz pozostałymi dokumentami zgromadzonymi w przedmiotowej sprawie w Urzędzie Gminy i Miasta w Nisku (siedziba Urzędu: Nisko, Pl. Wolności 14) w Referacie Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej (pokój nr 7) w dniach pracy (od pon. do pt. w godz. 730 – 1530). W tym samym terminie każdy ma prawo składania uwag i wniosków dotyczących przedmiotowego postępowania w formie pisemnej, ustnej do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Uwagi lub wnioski złożone po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy i Miasta w Nisku, na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, w miejscu realizacji inwestycji oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej ww. Urzędów.
Burmistrz Gminy i Miasta Nisko
mgr inż. Waldemar Ślusarczyk
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina i Miasto Nisko