Komunikaty

Ogłoszenie Burmistrza Gminy i Miasta Nisko dotyczące udziału społeczeństwa w postępowaniu administracyjnym w sprawie wydania decyzji środowiskowej dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Eksploatacja instalacji do przetwarzania odpadów drewnianych oraz drewnopochodnych obejmującej produkcję zrębki i peletu stanowiącego paliwo alternatywne oraz odzysk energetyczny poprzez spalanie zrębki i paliwa alternatywnego w kotłowni”.

Nisko, dn. 26.06.2023 r.

OSK.6220.12.2022

OBWIESZCZENIE

BURMISTRZA GMINY I MIASTA NISKO

 

Na podstawie art. 33 ust 1 w związku z art. 79 ust 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2023 poz. 775 ze zm.), informuję o rozpoczęciu procedury udziału społeczeństwa w postępowaniu administracyjnym w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Eksploatacja instalacji do przetwarzania odpadów drewnianych oraz drewnopochodnych obejmującej produkcję zrębki i peletu stanowiącego paliwo alternatywne oraz odzysk energetyczny poprzez spalanie zrębki i paliwa alternatywnego w kotłowni”.

Postępowanie zostało wszczęte na wniosek Inwestora: VOSTER Sp. z o. o. , Sp. k.

Organem administracji właściwym do wydania ww. decyzji jest Burmistrz Gminy i Miasta Nisko. Organem właściwym do wydania opinii/uzgodnienia w sprawie przedmiotowego przedsięwzięcia jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Rzeszowie, Dyrektor Zarządu Zlewni w Stalowej Woli Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Nisku.

Na podstawie art. 33 ww. ustawy organ właściwy do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zapewnia możliwość udziału społeczeństwa w postępowaniu, w ramach którego sporządzony jest raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko. Udział ten przysługuje „każdemu”. Informuję, iż dane o wniosku, raporcie o oddziaływaniu na środowisko zostały umieszczone w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informację o środowisku i jego ochronie.

Ponadto wszyscy zainteresowani w terminie 30 dni od daty ogłoszenia niniejszego obwieszczenia tj. od dnia 28.06.2023 r. do dnia 28.07.2023 r. mogą zapoznać się z wnioskiem, z ostatecznie uzupełnionym Raportem oraz pozostałymi dokumentami zgromadzonymi w przedmiotowej sprawie w Urzędzie Gminy i Miasta w Nisku (siedziba Urzędu: Nisko, Pl. Wolności 14) w Referacie Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej (pokój nr 7) w dniach pracy (od pon. do pt. w godz. 730 - 1530). W tym samym terminie każdy ma prawo składania uwag i wniosków dotyczących przedmiotowego postępowania w formie pisemnej, ustnej do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Uwagi lub wnioski złożone po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane.

Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy i Miasta w Nisku, w miejscu realizacji inwestycji oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej ww. Urzędu.

 

Burmistrz Gminy i Miasta Nisko

mgr inż. Waldemar Ślusarczyk

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 czerwca 2023 09:48
Dokument wprowadzony do BIP przez: Władysław Pracoń
Ilość wyświetleń: 537
27 czerwca 2023 09:48 (Władysław Pracoń) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)