PPB.6721.1.21.2022 27.04.2023r.
O G Ł O S Z E N I E
Burmistrza Gminy i Miasta Nisko o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego BARCE I, gm. Nisko
Na podstawie art. 17 pkt 9, pkt.11, art. 17a ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2022r. poz.503 z poźn.zm.), oraz w nawiązaniu do uchwały Rady Miejskiej w Nisku LI/421/2022 z dnia 26 maja 2022r. zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego BARCE I wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Nisku (adres:37-400 Nisko, Pl. Wolności 14, w Referacie Planowania Przestrzennego i Budownictwa, pokój 23) w godzinach od 9oo do 14oo (od poniedziałku do piątku) w dniach od 5.05.2023r.do 29.05.2023r
Jednocześnie informuję, że stosownie do art.46 pkt.1 oraz art.54 ust.2 i ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa
w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 z poź.zm) w/w projekt planu podlega strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko.
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami odbędzie się w siedzibieUrzędu Gminy i Miasta w Nisku (adres j.w., sala nr 21) o godzinie 13 oo w dniu 18.05.2023r. (czwartek)
Zgodnie z art.18 ust.1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego może wnieść uwagi.
Zgodnie z art.17 pkt 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym uwagi należy składać na do Burmistrza Gminy i Miasta Nisko (adres: 37-400 Nisko, Pl. Wolności 14) z podaniem imienia
i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości (numer ewidencyjny działki), której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13.06.2023r.
Uwagi mogą być wnoszone: w formie pisemnej na adres jw. albo ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: e-mail: burmistrz@nisko.pl, fax:(15) 8415630 albo za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Miasta na platformie ePUAP.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Burmistrz Gminy i Miasta Nisko.
Nieuwzględnione uwagi zgodnie z art.17 pkt 14 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym burmistrz przedstawi radzie gminy na etapie uchwalenia planu.
Z-ca Burmistrza Gminy i Miasta Nisko
mgr Zbigniew Kotuła
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z procedurą planistyczną sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (ogólne rozporządzenie o danych osobowych) – RODO (Dz. U. UE L 119, s. 1 ze zm.) informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta Nisko z siedzibą w Nisku, Pl. Wolności 14, 37-400 Nisko. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Gminy i Miasta w Nisku, z którym może się Pani/Pan kontaktować w zakresie przetwarzania danych osobowych pod adresem email: iod@nisko.pl. lub listownie na adres Urzędu Gminy i Miasta w Nisku.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i związaną z tym procedurą planistyczną, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, wynikający z art. 17 I 17a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane:
a) organom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa;
b) podmiotom, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych.
5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu a następnie zgodnie z obowiązującą Instrukcją kancelaryjną oraz przepisami o archiwizacji dokumentów 25 lat od roku następnego po zakończeniu sprawy, a następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego, gdzie będą przechowywane wieczyście.
6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo: do uzyskania kopii tych danych, prawo do ich sprostowania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych naruszałoby przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
8. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencją niepodania danych będzie pozostawienie sprawy bez rozpoznania.
9. W przypadku żądania informacji o źródle danych (art. 15 ust. 1 lit. g RODO), prawo to podlega ograniczeniu, jeżeli wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane pozyskano – art. 8a ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina i Miasto Nisko