Nisko, dnia 29.03.2023 r.
OSK.6220.8.2023.GD
OBWIESZCZENIE
Burmistrza Gminy i Miasta Nisko
Zgodnie z art. 33 ust. 1 pkt 3, art. 73 ust. 1 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 poz. 1029 ze zm.), w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2022 poz. 2000) zawiadamiam, że w dniu 29.03.2023 r., na wniosek Inwestora – Gminy i Miasta Nisko, w którego imieniu działa Pełnomocnik, Pan Rafał Kurowski – zostało wszczęte postępowanie administracyjne zmierzające do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie elektrowni fotowoltaicznej o mocy ok. 2 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz stacją transformatorowo rozdzielczą średniego napięcia, na części działek nr ewid. 1013/3, 1013/6, 1013/9, 1013/12, 1013/14, 1013/11, 1014, 1015/2, 1032/64, 1031/3 obręb Nisko, gm. Nisko, m.in. na zrekultywowanym składowisku odpadów”.
Ww. wniosek został zamieszczony w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie.
Przedłożona dokumentacja, obejmująca m. in. Kartę informacyjną przedsięwzięcia, znajduje się do wglądu w Urzędzie Gminy i Miasta w Nisku (siedziba Urzędu: Nisko, Pl. Wolności 14) w Referacie Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej (pokój nr 7), w dniach pracy Urzędu.
Zastępca Burmistrza Gminy i Miasta Nisko
mgr Zbigniew Kotuła