PPB.6720.1.20.2022 Nisko, dnia 25.08.2022r.
O G Ł O S Z E N I E
Burmistrza Gminy i Miasta Nisko o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu
VI zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i miasta Nisko
Na podstawie art. 11 pkt 7, pkt 8, art. 11a, art.27 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 503), w nawiązaniu do uchwały Rady Miejskiej w Nisku Nr XLV/379/22 z dnia 22 lutego 2022r. zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu VI zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i miasta Nisko (dalej VI zmiana studium) wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w dniach od 2.09.2022r do 26.09.2022r. w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Nisku (adres: 37-400 Nisko, Pl.Wolności 14- w Referacie Planowania Przestrzennego i Budownictwa: pokój nr 23) w godzinach od 9oo do 14oo.
VI zmiana studium dotyczy wyznaczenia obszaru w rejonie linii LHS w Nowosielcu i w Nisku.
Jednocześnie informuję, że stosownie do art. 46 pkt.1 oraz art. 54 ust.2 i ust.3 ustawy z dnia
3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa
w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz.1029
z poź.zm) w/w projekt VI zmiany studium podlega strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko.
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie VI zmiany studium rozwiązaniami odbędzie się w dniu 19.09.2022r. (poniedziałek) w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Nisku (adres j.w., sala nr 23) o godzinie 9oo.
Zgodnie z art. 11 pkt 8 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym osoby prawne i fizyczne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej mogą wnosić uwagi do projektu VI zmiany studium.
Uwagi należy kierować do Burmistrza Gminy i Miasta Nisko na adres Urząd Gminy i Miasta w Nisku, 37-400 Nisko, Pl. Wolności 14 w terminie do dnia 18.10.2022r. z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości (numer ewidencyjny działki), której uwaga dotyczy.
Uwagi mogą być wnoszone: w formie pisemnej na adres jw. albo ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: e-mail: burmistrz@nisko.pl, fax:(15) 8415630 albo za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Miasta na platformie ePUAP.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Burmistrz Gminy i Miasta Nisko.
Zgodnie z art.11 pkt 9 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym burmistrz przedstawi radzie gminy do uchwalenia projekt VI zmiany studium wraz z listą nieuwzględnionych uwag, o których mowa w art. 11 pkt 8 tej ustawy.
Z-ca Burmistrza Gminy i Miasta Nisko
mgr Zbigniew Kotuła
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z procedurą planistyczną sporządzenia VI zmiany studium
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (ogólne rozporządzenie o danych osobowych) – RODO (Dz. U. UE L 119, s. 1 ze zm.) informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta Nisko z siedzibą w Nisku, Pl. Wolności 14, 37-400 Nisko. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Gminy i Miasta w Nisku, z którym może się Pani/Pan kontaktować w zakresie przetwarzania danych osobowych pod adresem email: iod@nisko.pl. lub listownie na adres Urzędu Gminy i Miasta w Nisku.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu sporządzenia VI zmiany studium i związaną z tym procedurą planistyczną, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, wynikający z art. 11 i 11a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane:
a) organom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa;
b) podmiotom, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych.
5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu a następnie zgodnie z obowiązującą Instrukcją kancelaryjną oraz przepisami o archiwizacji dokumentów 25 lat od roku następnego po zakończeniu sprawy, a następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego, gdzie będą przechowywane wieczyście.
6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo: do uzyskania kopii tych danych, prawo do ich sprostowania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych naruszałoby przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
8. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencją niepodania danych będzie pozostawienie sprawy bez rozpoznania.
9. W przypadku żądania informacji o źródle danych (art. 15 ust. 1 lit. g RODO), prawo to podlega ograniczeniu, jeżeli wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane pozyskano – art. 8a ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina i Miasto Nisko