Komunikaty

ogłoszenie o zebraniu materiału dowodowego do wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zmiany konstrukcji dachu na budynku administracyjnym SPZZOZ w Nisku

Nisko, dnia 20 sierpnia 2014r.

PPB.6733.1.31.2014

 

 

OBWIESZCZENIE

Burmistrza Gminy i Miasta Nisko

 

        Stosownie do art. 10 §1 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego ( t.j. Dz.U.2013.267) w nawiązaniu do art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t. Dz. U. 2013.267 ), w związku z postępowaniem prowadzonym na wniosek z dnia 10.07.2014r. Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku, w imieniu którego działa pełnomocnik Dyrektor Stanisław Krasny, w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na na zmianie konstrukcji dachu na budynku administracyjnym SPZZOZ w Nisku ze stropodachu na dach wielospadowy na terenie działek o nr ew.: 1743/1 i 1747 (część terenu szpitala) położonych w Niskuniniejszym informuję, że:

-planowane przedsięwzięcie zostało uzgodnione przez: Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego (postanowienie znak PSNZ.460.10.2014 z dnia 6.08.2014), Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków ( postanowienie znak UOZ.T.1.5151.47.2014 z 8.08.2014r.) oraz zaopiniowane w zakresie dróg gminnych,

-został zgromadzony materiał dowodowy wymagany do wydania decyzji w przedmiotowej sprawie, z którym można się zapoznać i co do którego można się wypowiedzieć w terminach określonych w poniższym pouczeniu.

      Stosownie do treści art. 73 Kodeksu Postępowania Administracyjnego strony osobiście lub przez pełnomocnika mogą w terminie 7 dni od daty doręczenia obwieszczenia (zgodnie z art. 49 KPA doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia) zapoznać się aktami przedmiotowej sprawy w Referacie Planowania Przestrzennego i Budownictwa Urzędu Gminy i Miasta Nisko (siedziba urzędu: Nisko, Pl. Wolności 14 pokój nr 23 na I piętrze w dniach pracy urzędu (pon.- pt. w godz. 7 30-15 30 ) oraz wnieść ewentualne uwagi, zastrzeżenia i wnioski dotyczące projektowanej inwestycji.

 

 

 

Burmistrz Gminy i Miasta Nisko

mgr Julian Ozimek

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Referat Planowania Przestrzennego i Budownictwa
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 sierpnia 2014 12:25
Dokument wprowadzony do BIP przez: Monika Biało-Gajda
Ilość wyświetleń: 1735
20 sierpnia 2014 12:25 (Monika Biało-Gajda) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)