Zgodnie z art. 28aa ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, Burmistrz Gminy i Miasta Nisko przygotował raport o stanie Gminy i Miasta Nisko za 2022 r. Raport obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii oraz uchwał Rady Miejskiej w Nisku.
Raport zostanie przedstawiony na Sesji Rady Miejskiej. W porządku obrad Sesji zostanie ujęta także procedura absolutoryjna. Raport o stanie gminy będzie rozpatrywany w pierwszej kolejności. Nad przedstawionym raportem przeprowadzona zostanie debata, w której mieszkańcy Gminy i Miasta Nisko będą mogli zabierać głos. Po zakończeniu debaty nad raportem o stanie gminy, Rada Miejska przeprowadzi głosowanie nad udzieleniem Burmistrzowi Gminy i Miasta Nisko wotum zaufania.
Mieszkaniec Gminy i Miasta Nisko, który chciałby zabrać głos w debacie, musi złożyć do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Nisku pisemne zgłoszenie wraz z podpisami co najmniej 50 osób, udzielających poparcia zgłaszającemu się do udziału w debacie.
Wzór zgłoszenia i lista poparcia w załączeniu.
Zgłoszenia należy składać od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00 w Urzędzie Gminy i Miasta Nisko, Pl. Wolności 14 – najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zostanie zwołana Sesja, podczas której zostanie przedstawiony raport, tj. 20 czerwca 2023 r.
Sesja odbędzie się w dniu 21 czerwca 2023 r. (środa), godz.12:00 w sali narad Urzędu Gminy i Miasta w Nisku, Plac Wolności 14.
Mieszkańcy zostaną dopuszczeni do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15 – o zwiększeniu tej liczby postanawia Rada.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina i Miasto Nisko