Zaświadczenie potwierdzające pełnienie funkcji sołtysa

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

Wniosek o wydanie zaświadczenia.

 

Wniosek w formacie pdf

Miejsce złożenia dokumentów

Dokumenty należy składać w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy i Miasta Pl Wolności 14 pokój nr 12 (poniedziałek - piątek w godz. 7:30 – 15:30).

Opłaty

Opłata skarbowa (wnosi się przy złożeniu wniosku) od wydanego zaświadczenia – 17 zł.

Termin i sposób załatwienia

Zaświadczenie jest wydawane bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu 7 dni.

Podstawa prawna

Art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 26 maja 2023r. o świadczeniu pieniężnym z tytułu pełnienia funkcji sołtysa (Dz. U. z 2024 poz. 1246)

Tryb odwoławczy

Odmowa wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o nie, następuje w drodze postanowienia, na które służy zażalenie.

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Biuro Rady Miejskiej
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Katarzyna Nawrocka
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 września 2024 09:46
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andrzej Ortylewski
Ilość wyświetleń: 138
18 września 2024 09:46 (Andrzej Ortylewski) - Utworzenie sprawy.