Złożenie wniosku drogą elektroniczną
- Zgłoszenia zawieszenia certyfikatów dowodu osobistego oraz cofnięcia zawieszenia certyfikatów dowodu osobistego można również dokonać drogą elektroniczną na stronie obywatel.gov.pl poprzez wypełnienie, podpisanie i wysłanie formularza zgłoszenia zawieszenia certyfikatów dowodu osobistego lub formularza zgłoszenia cofnięcia zawieszenia certyfikatów dowodu osobistego.
- posiadaczowi dowodu osobistego, który dokonał zgłoszenia zawieszenia lub cofnięcia zawieszenia certyfikatów dowodu osobistego w formie dokumentu elektronicznego, zaświadczenie o zawieszeniu lub cofnięciu zawieszenia certyfikatów dowodu osobistego wydaje się na żądanie,
- zaświadczenie o zawieszeniu lub cofnięciu zawieszenia certyfikatów dowodu osobistego potwierdza datę i godzinę dokonania tego zgłoszenia.
Cofania zawieszenia certyfikatów w dowodzie osobistym muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
Referat USC i Spraw Obywatelskich, Nisko ul. Kościuszki 1a
Brak
Posiadaczowi dowodu osobistego, który dokonał osobistego zgłoszenia w Urzędzie Gminy i Miasta Nisko zawieszenia lub cofnięcia zawieszenia certyfikatów dowodu osobistego, wydaje się zaświadczenie o zawieszeniu lub cofnięciu zawieszenia certyfikatów dowodu osobistego,
- posiadaczowi dowodu osobistego, który dokonał zgłoszenia zawieszenia lub cofnięcia zawieszenia certyfikatów dowodu osobistego w formie dokumentu elektronicznego, zaświadczenie o zawieszeniu lub cofnięciu zawieszenia certyfikatów dowodu osobistego wydaje się na żądanie,
- zaświadczenie o zawieszeniu lub cofnięciu zawieszenia certyfikatów dowodu osobistego potwierdza datę i godzinę dokonania tego zgłoszenia.
Nie dotyczy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina i Miasto Nisko