Sprawy związane z wydanymi aktami własności ziemi

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

  • Wniosek o wydanie, uprawomocnienie lub sprostowanie oczywistej pomyłki aktu własności ziemi
  • Kopia aktu własności ziemi (nie dotyczy wydania aktu)


Wniosek w formacie pdf

Miejsce złożenia dokumentów

Dokumenty należy składać w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy i Miasta Pl Wolności 14 pokój nr 12 (poniedziałek - piątek godz, 7:30 – 15:30.

Opłaty

Nie podlega

Termin i sposób załatwienia

Niezwłocznie – poprzez wydanie, uprawomocnienie lub sprostowanie oczywistej pomyłki w akcie notarialnym.

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 26 października 1981r o uregulowaniu własności gospodarstw rolnych.

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Referat Gospodarki Nieruchomościami
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Teresa Nobis
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 maja 2021 13:16
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tomasz Żaba
Ilość wyświetleń: 830
12 maja 2021 13:16 (Tomasz Żaba) - Utworzenie sprawy.