Wydanie zaświadczenia z ewidencji ludności

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

Wniosek osoby posiadającej interes prawny.

 

Do pobrania:

Miejsce złożenia dokumentów

Dokumenty należy składać w referacie USC i Spraw Obywatelskich ul. Kościuszki 1a(poniedziałek – piątek godz. 7:30 -15:30)
Tel. +48 15 8415655

Opłaty

Opłata skarbowa w wysokości 17 zł od wydanego zaświadczenia. Nadsański Bank Spółdzielczy Stalowa Wola, nr rachunku 68 9430 0006 0037 8343 2000 0001

Termin i sposób załatwienia

Wydanie zaświadczenia następuje nie później niż w terminie siedmiu dni od daty wpływu wniosku/podania.

Odmowa wydania zaświadczenia bądź odmowa wydania zaświadczenia o żądanej treści następuje w drodze postanowienia.

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (tj. Dz. U. z 2016 r. , poz.722.),
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. –Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 23),
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 783).

Tryb odwoławczy

Na wydane postanowienie stronie służy zażalenie do Wojewody Podkarpackiego w Rzeszowie za pośrednictwem Burmistrza Gminy i Miasta Nisko w terminie siedmiu dni od daty jego doręczenia.

Od zażalenia nie pobiera się opłaty skarbowej.

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Urząd Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Teresa Turek
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 kwietnia 2017 10:52
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andrzej Ortylewski
Ilość wyświetleń: 4604
16 maja 2017 14:49 (Andrzej Ortylewski) - Aktualizacja danych sprawy.
28 kwietnia 2017 10:52 (Andrzej Ortylewski) - Utworzenie sprawy.