Podanie z uzasadnieniem, dlaczego wnioskodawca nie może dopełnić obowiązku meldunkowego oraz wypełnione i podpisane przez wnioskodawcę zgłoszenie zameldowania na pobyt stały lub czasowy.
Dokumenty należy składać w referacie USC i Spraw Obywatelskich ul. Kościuszki 1a(poniedziałek – piątek godz. 7:30 -15:30)
Tel. +48 15 8415655
Postępowania administracyjne w sprawie zameldowania prowadzone na wniosek strony - opłata 10 zł (opłata skarbowa od decyzji) Nadsański Bank Spółdzielczy Stalowa Wola, nr rachunku 68 9430 0006 0037 8343 2000 0001
Załatwienie sprawy następuje w terminie do 2 miesięcy od daty złożenia wymaganych dokumentów. W sprawach szczególnie skomplikowanych może trwać dłużej.
Referat USC i Spraw Obywatelskich przeprowadza postępowanie wyjaśniające polegające m.in. na przesłuchaniu stron i świadków wskazanych przez stronę lub wezwanych z urzędu, oględzinach lokalu a także ustaleniach dokonanych przez organy Policji i inne instytucje. Postępowanie administracyjne kończy wydanie decyzji administracyjnej.
Od decyzji przysługuje stronom prawo wniesienia odwołania do Wojewody Podkarpackiego w Rzeszowie za pośrednictwem Burmistrza Gminy i Miasta Nisko w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Odwołanie nie podlega opłacie skarbowej.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina i Miasto Nisko