Osoba ubiegająca się o wymeldowanie osoby nie przebywającej w miejscu stałego lub czasowego zameldowania albo też ubiegająca się o anulowanie zameldowania powinna:
Dokumentem potwierdzającym tytuł prawny do lokalu jest akt własności lokalu, decyzja
o przydziale lokalu, umowa najmu lokalu, ograniczone prawo rzeczowe do lokalu /służebność, własnościowe spółdzielcze prawo do lokalu, umowa podnajmu, dożywocie lub użyczenie, wypis z ksiąg wieczystych.
Do pobrania:
Dokumenty należy składać w Referacie USC i Spraw Obywatelskich ul. Kościuszki 1a (poniedziałek-piątek godz. 7:30 – 15:30)
Tel. +48 15 8415655
Postępowania administracyjne w sprawie wymeldowania prowadzone na wniosek strony - opłata 10 zł (opłata skarbowa od decyzji) Nadsański Bank Spółdzielczy Stalowa Wola, nr rachunku 68 9430 0006 0037 8343 2000 0001
Do 2 miesięcy od daty złożenia wymaganych dokumentów, a w sprawach szczególnie skomplikowanych może trwać dłużej.
Referat USC i Spraw Obywatelskich przeprowadza postępowanie wyjaśniające polegające m.in. na przesłuchaniu stron i świadków wskazanych przez strony lub wezwanych z urzędu, rozprawy administracyjnej a także oględzin w lokalu. Postępowanie kończy wydanie decyzji administracyjnej.
Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 722)
Ustawa z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 23)
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina i Miasto Nisko