Wniosek o wydanie zaświadczenia. Wniosek ten winien zawierać następujące dane: NIP, datę, nazwisko i imię, adres zamieszkania, nazwę instytucji w której będzie przedłożone, określenie rodzaju sprawy, oświadczenie o posiadanych przedmiotach opodatkowania
Dokumenty należy składać w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy i Miasta Pl Wolności 14 pokój nr 12 (poniedziałek - piątek godz, 7:30 – 15:30).
Wydanie zaświadczenia podlega opłacie skarbowej w kwocie 17,00 zł od każdego egzemplarza. Opłatę skarbową wpłaca się z chwilą złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia na rachunek Urzędu Gminy i Miasta Nisko Pl. Wolności 14. Do wniosku o wydanie zaświadczenia należy dołączyć dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej.
Zwolnienia ustawowe przewidują przepisy art. 2 ust.1 i art. 7 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U.2022.2142)
Zaświadczenie jest wydawane bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu 7 dni.
Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia wnosi się w terminie 7 dni od daty doręczenia postanowienia stronie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu za pośrednictwem Burmistrza Gminy i Miasta Nisko
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina i Miasto Nisko