Wniosek o przyznanie ulgi, dokumenty potwierdzające argumenty zawarte w uzasadnieniu podania oraz ukazujące sytuację finansową całego gospodarstwa domowego Wnioskodawcy.
Ponadto: w przypadku ubiegania się o ulgę przez przedsiębiorcę we wniosku należy określić rodzaj pomocy publicznej o jaką zwraca się Podatnik wraz z wymaganymi dla danego rodzaju pomocy publicznej zaświadczeniami, informacjami oraz oświadczeniami, które spełniają w całości wymogi formalne.
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostaje wezwany do ich uzupełnienia w terminie 7 dni. Termin rozpatrzenia sprawy liczy się od daty złożenia wszystkich wymaganych dokumentów. Nie uzupełnienie brakujących dokumentów w w.w terminie powoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia.
Dokumenty należy składać w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy i Miasta Pl Wolności 14 pokój nr 12 (poniedziałek - piątek godz, 7:30 – 15:30).
Bez opłat
W terminie 1 miesiąca a w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej 2 miesięcy zostaje wydana decyzja.
W przypadku niezadowolenia z wydanej decyzji, wnioskodawca ma prawo odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu za pośrednictwem Burmistrza Gminy i Miasta Nisko w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszej decyzji.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina i Miasto Nisko