Wniosek do Burmistrza Gminy i Miasta Nisko złożony na piśmie, który powinien zawierać:
potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopia odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej,
potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopia zaświadczenia o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
opinia Państwowego Inspektora Sanitarnego i Powiatowego Lekarza Weterynarii o urządzeniach, instalacjach, obiektach i innych środkach technicznych służących do prowadzenia działalności,
potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopia dokumentów potwierdzających tytuł prawny do terenu, na którym prowadzona ma być działalność,
potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia dokumentów potwierdzających posiadanie zaplecza technicznego,
Decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o nadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego( dotyczy prowadzenia schronisk dla zwierząt),
umowę o stałej współpracy z lekarzem weterynarii potwierdzająca gotowość świadczenia usług weterynaryjnych w schronisku,
zaświadczenie o ukończeniu szkoleń lub kursów potwierdzające znajomość problematyki zakresu postępowania ze zwierzętami oraz przepisów o ochronie zwierząt, przez kadrę pracowniczą wnioskodawcy.
Dokumenty należy składać w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy i Miasta Pl. Wolności 14
pokój nr 12 (poniedziałek-piątek godz, 7:30 – 15:30)
Opłata skarbowa – 616 zł.
Zezwolenie w formie decyzji administracyjnej wydaje Burmistrz Gminy i Miasta Nisko w terminie 30 dni, a w sprawach szczególnie skomplikowanych w terminie do 2 miesięcy od daty złożenia wniosku do Urzędu.
Od wydanej decyzji służy wnioskodawcy prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu, w terminie 14 dni od daty doręczenia
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina i Miasto Nisko