Wniosek do Burmistrza Gminy i Miasta Nisko złożony na piśmie, który powinien zawierać:
oznaczenie przedsiębiorstwa ubiegającego się o zezwolenie (adres),
określenie przedmiotu i obszaru działalności,
określenie środków technicznych i finansowych, jakimi dysponuje wnioskodawca ubiegający się o zezwolenie na prowadzenie działalności objętej wnioskiem,
informacje o technologiach stosowanych lub przewidzianych do stosowania przy dostarczaniu wody oraz odprowadzaniu i oczyszczaniu ścieków,
określenie terminu podjęcia działalności objętej wnioskiem,
potwierdzoną za zgodność kserokopię decyzji o nadaniu Numeru Identyfikacji Podatkowej,
potwierdzoną za zgodność kserokopię zaświadczenia o numerze identyfikacyjnym REGON,
projekt regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków.
Dokumenty należy składać w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy i Miasta Pl. Wolności 14
pokój nr 12 (poniedziałek-piątek godz, 7:30 – 15:30)
Opłata skarbowa – 616 zł.
Zezwolenie w formie decyzji administracyjnej wydaje Burmistrz Gminy i Miasta Nisko w terminie 30 dni, a w sprawach szczególnie skomplikowanych w terminie do 2 miesięcy od daty złożenia wniosku do Urzędu.
Ustawa z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz. U. z 2006 r. Nr 123, poz 858 z póżn. zm.),
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. Nr 98 z 2000 r. poz. 1071 z późn. zm.).
Od wydanej decyzji służy wnioskodawcy prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu, w terminie 14 dni od daty doręczenia.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina i Miasto Nisko