oznaczenie rodzaju zezwolenia,
oznaczenie przedsiębiorcy, jego siedzibę i adres, w przypadku ustanowienia pełnomocników ich imiona, nazwiska i adres zamieszkania,
numer w rejestrze przedsiębiorców lub ewidencji działalności gospodarczej,
przedmiot działalności gospodarczej,
Kserokopia dowodu uiszczenia opłaty
Dokumenty należy składać w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy i Miasta Pl Wolności 14 pokój nr 12
Opłata za zezwolenie na wyprzedaż posiadanych zinwentaryzowanych zapasów napojów alkoholowych dokonujemy na rachunek bankowy Urzędu Gminy na konto Banku Spółdzielczego w Stalowej Woli 68943000060037834320000001 przed wydaniem zezwolenia, w wysokości
1,4% wartości sprzedaży zinwentaryzowanych napojów zawierających do 4,5% alkoholu oraz piwa
1,4% wartości sprzedaży zinwentaryzowanych napojów zawierających powyżej 4,5% do 18% alkoholu (z wyjątkiem piwa)
2,7% 1,4% wartości sprzedaży zinwentaryzowanych napojów zawierających powyżej 18% alkoholu
(na podst. Art. 184 ust 2 ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 70, poz. 473 z późn. zm.)
Niezwłocznie - nie później niż w terminie 30 dni od złożenia wymaganych dokumentów
Ustawa z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 70, poz. 473 z późn. zm.)
Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.),
Uchwała Rady Miejskiej w Nisku VII/65/07 z dnia 27 kwietnia 2007 roku w sprawie ustalenia zasad usytuowania na terenie Gminy i Miasta Nisko miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych.
Od decyzji przysługuje stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu za pośrednictwem Burmistrza Gminy i Miasta Nisko w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina i Miasto Nisko