Wniosek skierowany do Burmistrza Gminy i Miasta złożony na piśmie.
Wniosek w formacie pdf
Dokumenty należy składać w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy i Miasta Pl Wolności 14 pokój nr 12 (poniedziałek - piątek godz, 7:30 – 15:30).
Nie podlega.
Po zaopiniowaniu wniosku przez MZAM w Nisku zleca się rzeczoznawcy wycenę lokalu. Następnie Burmistrz Gminy i Miasta Nisko wydaje Zarządzenie w sprawie ogłoszenia wykazu nieruchomości stanowiących własność Gminy Nisko przeznaczonych do zbycia. Wykaz ten podlega wywieszeniu na okres 21 dni w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Nisku. Następnie przygotowuje się protokół rokowań który stanowi podstawę do sporządzenia umowy notarialnej i sprzedaży lokalu.
Nie przysługuje.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina i Miasto Nisko