Wniosek dotyczący warunków budowy zjazdu. Do druku zgłoszenia należy dołączyć:
Dokumenty należy składać w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy i Miasta Pl Wolności 14 pokój nr 7 (poniedziałek – piątek godz, 7:30 – 15:30) lub przesłać pocztą na adres urzędu.
Bez opłat.
Do 30 dni. Uzgodnienie na mapie zasadniczej Wnioskodawcy.
O formie odbioru decyduje wnioskodawca. Jeśli jej nie wybierze zaświadczenie zostanie wysłane pocztą.
W przypadku niezadowolenia z wydanej decyzji Wnioskodawcy przysługuje prawo złożenia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu, za pośrednictwem Burmistrza Gminy i Miasta Nisko. Odwołanie składa się w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy i Miasta Nisko, pok. nr 7, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji Wnioskodawcy.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina i Miasto Nisko