Wniosek do Burmistrza Gminy i Miasta Nisko złożony na piśmie wraz z następującymi załącznikami:
Dokumenty należy składać w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy i Miasta Pl. Wolności 14
pokój nr 12 (poniedziałek-piątek godz, 7:30 – 15:30)
Opłata skarbowa w kwocie 205,- zł. W przypadku, gdy wnioskodawca działa przez pełnomocnika obowiązuje ponadto opłata skarbowa w kwocie 17,- zł od udzielonego pełnomocnictwa.
Sprawę załatwia się poprzez wydanie decyzji.
Termin wydania decyzji (zgodnie z art.35 §3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2000r. Nr 98 , poz. 1071, z późn. zm.) – w ciągu miesiąca, a w sprawach szczególnie skomplikowanych – w ciągu 2 miesięcy;
Zgodnie z art.35 §5 w/w ustawy, do terminu załatwienia sprawy nie wlicza się terminów uzyskania opinii i uzgodnień organów, o których mowa w art. 57 i 378 ustawy – Prawo ochrony środowiska.
art. 71 ust. 2 pkt 2 i art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2017.1405)
Wnioskodawcy przysługuje prawo złożenia odwołania, za pośrednictwem Burmistrza Gminy i Miasta Nisko, do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu ul. Św. Barbary 12, w terminie 14 dni od doręczenia decyzji – zezwolenia.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina i Miasto Nisko